Friday, September 24, 2010

мотивейшън

Знам какво искам да стана един ден, знам с какво искам да се занимавам. Вярно е ,че никога до сега не съм се занимавал с това нещо, за да знам, че искам с това да се занимавам. Но имам това вътрешно чувство от години насам,че искам точно с това да се занимавам. Имам някакъв по-дълбок поглед над нещата, породен от любопитство или чиста ирония на съдбата. Искам да оставя следа в тази среда, искам да ми се знае името и да се ползвам с респект.
Супер, имам си цел, сега трябва да намеря начин и да я постигна..
Като че ли изглежда,че си имам и мотивация, но уви- нямам..
Много искам да постигна това, което съм си наумил и много искам да се почувствам все едно съм на върха, а в същото време не ми се върви този целия път до там.
Дори изпитвам трудности, имам интерес, но той като че ли не е достатъчен. Дързък съм, но тази дързост не е подплътена със здрава основа. Това ми се не нрави, а в същото време не правя нищо съществено по въпроса. Знам какво ми трябва, ала не го преследвам. Това е супер тъжно,глупаво и несериозно!
Кога ли ще намеря този фитил, който ще ме подпали и тогава ще тръгна напред,  с бодра, сигурна крачка
фитилът ми трябва.. фитилът
П.С. Обожавам тази комбинация на Hahava anejo 3 Anos със сок от ананас и канела ухууу

No comments:

Post a Comment