Thursday, September 16, 2010

the reason why..



Той имаше чувството,че никой наистина не го разбираше. Той самият и той не се разбираше, противоречеше си на собственото мнение, играеше различни роли, експериментираше, дънеше се, но мразеше да се чувства виновен. В същото време той е егоист, нарцис и малко чревоугодник. Непостоянен, емоционален и импулсивен. Понякога искаше да излезе от кожата си.

Има много начини да изразя мнението си за мен, това е само един, който ми хрумна на момента.

Причината,поради която реших да си отворя блог е комплексна. За да пробвам, за да видя резултат, за да имам папка/място,където ще сложа всичко, от което се интересувам или бих искал да се, идеи, мироглед, мнения. Да поизгубя малко от многото си свободно време, да си тренирам езика, да успявам да си подреждам по-доре мисълта, да споделям емоциите си и да изливам реките от емоции, били те позивитни или негативни. Не искам да съм в тежест на хората с моите настроения, ужасно е, аз сам се усещам и после съжалявам. И с тази моя импулсивност..

Аудитория ще намеря, дали истинска или псевдно, все едно. Дори и никой да няма, за нас въздухарчетата е присъщо да живеем в различни светове. Няма проблем, ще се правя, че имам много последователи, които с нетърпение чакат следващото ми включване. От малък съм си такъв.

Освен всичко това, от вчера насам се завърнах към една дългогодишна цел- да бъда по-добър човек. Струва ми се,че се бях кривнал малко..

Та... ето го първото включване :)

No comments:

Post a Comment